Оплата, доставка, повернення
							Вартість доставки товару до Вашого міста обговорюється з менеджером індивідуально.
Товар, який є у наявності, доставляється від 1 до 3 днів. В інших випадках терміни доставки обговорюються з менеджером.						
				Способи оплати
							Накладений платіж						
				
							У відділенні «Нова пошта» при
отриманні замовлення						
				 
															
							Безготівкова форма						
				
							Оплата карткою в касі банку або через термінал самообслуговування						
				 
															
							Готівкою						
				
							При отриманні замовлення, ви можете
сплатити його вартість у
представництві або кур’єру						
				Способи доставки
 
															
							Кур’єром Нової Пошти						
				
							Доставка 2-3 дні за тарифами «Нової пошти»						
				 
															
							Самовивіз із відділення
Нової Пошти						
				
							Доставка 2-3 дні за тарифами «Нової Пошти»						
				 
															
							Кур’єром Totis						
				
							Доставка кур’єром на вашу адресу						
				 
															
							Самовивіз із представництв						
				Повернення та обмін
 
															
							Повернення та обмін
						
				
							Товар обміну та поверненню не підлягає*						
				
							Товар обміну та поверненню не підлягає*						
				*Повернення товару доступне лише клієнтам Програми лояльності TOTIS CLUB. Прийом назад товару можливе за збереження первісного товарного виду із поверненням повної оплаченої вартості, зазначеної у видатковій накладній. У разі погіршення товарного вигляду (м’ята упаковка, наклейки, потертості тощо), але при збереженні цілісності внутрішнього вмісту – з комісією в мінус 40% від ціни товару, зазначеної у витратній накладній.
Повернення коштів займає до 7 робочих днів. Можливе зарахування на депозит клієнта. До повернення приймається товар з терміном придатності щонайменше півроку.
 
								 
								 
								 
		 
								 
								